USEIN KYSYTTYÄ
FAQ
Asiantuntijamme auttavat vastaamaan yleisimpiin kysymyksiin tuotteistamme. Löydä vastauksesi täältä.
ENNEN OSTOA
Kun klikkaat "kassalle", sinulta kysytään tietojasi. Tämän jälkeen voit valita toimitustavan ja maksutavan.
Jos haluat poistaa jotain ostoskoristasi, voit klikata korista oikeasta yläkulmasta nähdäksesi sinne lisätyt tuotteet. Poistaaksesi tuotteen paina "poista" kyseisen tuotteen vierestä.
Kun olet valinnut tuotteen mieluisassa värissä ja koossa, klikkaa "lisää koriin" nappia. Ostoskori ilmestyy ruutusi oikeaan yläkulmaan, ja kun painat "kassalle", voit seurata nettikaupan ohjeita.
LAURIElla ei ole omaa fyysistä kauppaa, mutta voit löytää tuotteitamme muista kaupoista, sillä teemme työtä useiden jälleenmyyjien kanssa: Löydä lähin myymälä täältä
Voit löytää lähimmän jälleenmyyjäsi seuraamalla tätä linkkiä ja syöttämälla postinumerosi: Löydä lähin myymälä täältä
Valitettavasti emme voi tehdä tilausta puolestasi, mutta autamme mielelläme jos sinulla on kysymyksiä tilaamisesta.
Jos haluat lunastaa alennuskoodin tai käyttää lahjakortin, voit tehdä tämän maksuvaiheessa. Alennuskoodi syötetään kohtaan "Alennuskoodi", jonka jälkeen tilauksesi kokonaishinta mukautetaan.
Jotkin tuotteet tulevat uudestaan varastoon loppuunmyynnin jälkeen, mutta tämä ei koske kaikkia tuotteita. Jos olet epävarma siitä, tuleeko tietty tuote takaisin varastoon, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse customercare@laurie.dk tai soittamalla numeroon +45 87 45 40 01.
Lahjakortin voi ostaa LAURIEn nettisivuilta. Lahjakorttia voi käyttää nettikaupassa, ja löydät sen tämän linkin kautta: LAURIE lahjakortti
OSTON JÄLKEEN
Vahvistusviesteissä voi joskus olla viivettä, joten odota vähintään puoli tuntia. On myös mahdollista, että viesti on mennyt roskapostikansioon. Jos et vieläkään saa vahvistusviestiä, voimme tarkistaa onko tilauksesi mennyt läpi.
Ota yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen customercare@laurie.dk tai soittamalla numeroon +45 87 45 40 01, niin tarkistamme asian.
Tilaukset lähetetään Tanskasta Suomeen, ja toimitusaika on tyypillisesti 3-5 arkipäivää. Kiireisimpiniä aikoina kuten jouluna tai black fridayn aikaan tilaukset voivat viivästyä.
Jos sinulla on kysyttävää toimituksesta tai tarvitset apua tilaukseesi liittyen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse customercare@laurie.dk tai puhelimitse +45 87 45 40 01.
PostNord hoitaa kaikki toimitukset, valitsit sitten kotiinkuljetuksen, pakettipisteen tai yritysosoitteen.
Kun pakettisi lähtee varastoltamme, saat sähköpostitse toimitusilmoituksen, joka lisätää linkin tilauksesi seurantaan. Tämän linkin kautta voit nähdä pakettisi arvioidun toimitusajan sekä seurata sen sijaintia.
Jos haluat peruttaa tilauksesi, sinun on otettava yhteytä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian. Asiakaspalvelullamme on lyhyt aikaikkuna tilauksen tekemisen jälkeen, jolloin he voivat vielä peruttaa tilauksen. Jos tilausta ei voida enää peruttaa, sinun on palautettava tuote, jos haluat edelleen peruuttaa tilauksen. Huomioithan, että tuotteen palauttaminen maksaa 7,95 EUR. Vaihtaminen toiseen kokoon on ilmaista.
Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Puhelin: +45 87 45 40 01
Jos haluat tehdä muutoksia tilaukseesi, on sinun otettava yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian. Asiakaspalvelullamme on lyhyt aikaikkuna tilauksen tekemisen jälkeen, jolloin he voivat tehdä muutoksia tilaukseesi. Asiakaspalvelu voi muuttaa tuotteen kokoa, mutta valitettavasti he eivät voi tehdä muita muutoksia tilaukseen
Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Puhelin: +45 87 45 40 01
PALAUTUS & REKLAMAATIO
Voit palauttaa tuotteen rekisteröimällä palautuksesi verkkopalveluumme. Kun olet rekisteröinyt palautuksen, voit lähettää paketin meille käyttämällä paketin mukana tullutta palautuslomaketta.
Huomaa, että palautuslomakkeen käyttö maksaa 7,95 EUR. Olet itse vastuussa siitä, että saat todisteen paketin jättämisestä pakettipisteeseen tai postitoimistoon.
Kyllä. Vähennämme 7,95 EUR kokonaissummasta, kun saamme palautuksesi. Toiseen kokoon vaihtaminen on ilmaista.
Kun ostat LAURIElta, sinulla on 30 päivän palautusoikeus.Voit lukea lisää palautusehdoistamme täältä
Ota meihin yhteyttä sähköpostitse customercare@laurie.dk tai soittamalla numeroon: +45 87 45 40 01, niin löydämme ratkaisun.
Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme maanantaista perjantaihin klo 9.00 - 12.00 ja 12.30 - 15.00.
Jos haluat tehdä reklamaation, lähetä reklamaatio sähköpostitse asiakaspalveluumme. Pyydämme sinua liittämään sähköpostiisi kuvan reklamaatiosta, tilausnumerosi sekä tuotteen tyyli- ja PO-numerot. Molemmat numerot löytyvät pesulapusta. Voit lähettää sähköpostisi osoitteeseen: customercare@laurie.dk.
Huomioithan, että et voi tehdä reklamaatiota tuotteista, jotka on ostettu jälleenmyyjältä - näissä tapauksissa sinun on tehtävä reklamaatio suoraan kyseiselle jälleenmyyjälle.
ISTUVUUS & KOOT
Olemme tehneet erittäin helpoksi juuri sinulle sopivan housumallin löytämisen.Löydä opas täältä
Löydä koko-opas täältä
Voit myös ottaa meihin yhteyttä soittamalla numeroon +45 87 45 40 01 tai sähköpostitse customercare@laurie.dk, jos tarvitset apua koon valinnassa.
MUUTA
Jos haluat perua LAURIE uutiskirjeet, voit klikata ”unsubscribe” uusimman LAURIElta saamasi sähköpostin alareunasta. Jos tässä ilmenee ongelmia, voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse; customercare@laurie.dk tai soittamalla; +45 87 45 40 01
ETKÖ LÖYTÄNYT, MITÄ ETSIT?
YHTEYDENOTTOLOMAKE
Lähetä meille sähköpostia, täytä yhteydenottolomake tai soita meille.
Voit soittaa meille numeroon +45 87 45 40 01.
Olemme tavoitettavissa maanantaista perjantaihin 10.00 - 12.00 og 12.30 - 15.00
(Suljettu viikonloppuisin ja pyhinä)
Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen customercare@laurie.dk.
Pyrimme vastaamaan 24 tunnin sisällä arkipäivinä.