Palautusehdot
Palautusoikeus
Palautuslomakkeen käyttö on maksullista
www.LAURIE.fi-verkkokaupasta ostetuilla käyttämättömillä tuotteilla on 30 päivän palautusoikeus. Asiakas vastaa palautuskustannuksista itse. Tilauksen arvosta vähennetään automaattisesti 7,95 €, joka vähennetään yhteenlasketusta palautussummasta. Tuotteen vaihtaminen erikokoiseen on maksutonta.
30 päivän palautusoikeus
Jotta voit käyttää palautusoikeuttasi, sinun on rekisteröitävä palautuksesi verkossa palautusportaalissamme.
Rekisteröi palautuksesi verkossa palautusportaalissamme syöttämällä sähköpostiosoite ja tilausnumero. Palautusportaali löytyy täältä:
Palautusportaali – LAURIE FI
Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen kokoon, ilmoita tästä palautuslomakkeessa. Kirjoita palautuslomakkeeseen, mihin kokoon haluat vaihtaa. Vaihdamme tuotteen välittömästi kun olemme vastaanottaneet palautuspakettisi. Varaamme oikeuden kokojen loppuunmyyntiin. Tuotteen vaihtaminen eri kokoiseen on maksutonta.
Käyttääksesi palautusoikeuttasi, on sinun lähetettävä meille tästä selvä ilmoitus 30 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanotosta. Tilausten mukana tulee palautuslomake.
TÄRKEÄÄ
Oletamme että lähetät meille ne tuotteet, joiden oston olet ilmoittanut peruvasi ilman viivästystä. Sinun tulee lähettää tuotteet takaisin viimeistään 30 vuorokauden kuluttua peruutusilmoituksestasi.
Palautukset
Asiakkaana sinä vastaat siitä, että palautettava tuote saapuu verkkokaupalle vahingoittumattomana. Sinun tulee siksi paketoida tuote tavalla, joka varmistaa, ettei tuote vahingoitu kuljetuksen aikana. Pyydä palautusta tehdessäsi kuitti ja säilytä se. Säilytä myös mahdollinen lähetysseurantakoodi.
Alkuperäispakkauksen puuttuminen saattaa alentaa tuotteen arvoa. Varmistaaksesi, että saat tuotteen täyden arvon takaisin, tulee sinun palauttaa tuote sen alkuperäispakkauksessa ja niin, että hintalappuja ja muita merkkejä ei ole poistettu.
Palautusosoite:
COZE AARHUS A/S
Mrk.: LAURIE
Langs Skoven 19
8541 Skødstrup
Denmark
Huom.: Ylläolevaan osoitteeseen ei voi toimittaa paketteja henkilökohtaisesti. Emme myöskään vastaanota paketteja, jotka on lähetetty jälkivaatimuksena tai vastaavana.
Liitä palautuspakettiin todiste ostosta sekä palautuslomake
Liitä palautuspakettiin todiste ostosta, esim. tilausvahvistus tai tilausnumero.
Palautusten käsittelyaika on lyhyempi, jos mukana on täytetty palautuslomake – Palautuslomake tulee kaikkien tilausten mukana.
Rahanpalautus
Teemme rahanpalautuksen 30 vuorokauden sisällä siitä, kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautetun tuotteen. Pidätämme oikeuden pidättäytyä rahanpalautuksesta siihen asti, kunnes olemme vastaanottaneet tuotteen.
Palautettava summa maksetaan aina alkuperäisen tilauksen yhteydessä käytetyllä maksutavalla. Jos maksoit maksukortilla, palautetaan summa samalle maksukortille, jota käytit tilauksen maksuun.
Huom. Saatat menettää ostosumman kokonaan tai osittain jos tuotteen arvo on heikentynyt seuraavista syistä:
• Olet ottanut tuotteen käyttöön
• Tuote on vahingoittunut sen ollessa hallussasi
• Olet käsitellyt tuotetta muussakin tarkoituksessa, kun vain määrittääksesi sen ominaisuudet ja toimivuuden
• Et ole noudattanut palautusoikeuteen liittyviä rajoituksia (esim. olet avannut kiinnitinsinetit, poistanut laput tai palautat sen tyyppisen tuotteen, jota palautusoikeus ei kata)
Valitusoikeus – jos tuotteessa on vikaa
Jos tuotteessa on vikaa, voit saada tuotteen korjattua, vaihdettua uuteen, osittaisen tai kokonaisen hintahyvityksen. Päätämme tilannekohtaisesti mihin näistä vaihtoehdoista päädytään. Voit palauttaa vialliset tuotteet 24 kuukauden sisällä niiden vastaanottamisesta.
Valitusoikeus koskee alkuperäisvikoja ja vapaudumme takuuvastuusta, mikäli tuotteen huonontuminen tai rikkoutuminen johtuu tavaran vääränlaisesta käytöstä, tapaturmasta tai muista ostajan puolella tapahtuvista seikoista tai jos kyseessä on tuotteelle normaali kuluminen.
Reklamoinnin ’kohtuullinen’ aikajakso
Virheen ilmettyä sinun tulee aina reklamoida tuotteesta kohtuullisen ajan kuluessa virheen havaitsemisesta.Suosittelemme että teet ilmoituksen mahdollisimman nopeasti ja viimeistään kaksi (2) kuukautta virheen havaitsemisesta.
Voit reklamoida viallisen tuotteen ottamalla yhteyttä sähköpostitse: customercare@laurie.dk tai soittamalla numeroon: +45 8745 4000 (englanninkielinen). Pyrimme vastaamaan sinulle 24 tunnin sisällä arkipäivinä. Jos haluat ottaa meihin yhteyttä suomeksi, varaudu pidempään käsittelyaikaan, sillä käsittelemme asiat normaalisti englanniksi.
Jotta voimme käsitellä reklamaatiosi, pyydämme seuraavia asioita:
1. Lähetä meille lyhyt, kirjallinen kuvaus vian tai vaurion luonteesta. Ota yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman nopeasti vian havaitsemisen jälkeen.
2. Todista vika lähettämällä meille 3-5 kuvaa. Vian tai vaurion tulisi näkyä kuvissa selvästi. Varmista myös, että kuvista näkyy koko tuote - sekä edestä että takaa.
3. Lähetä kuvat ja kuvaus sähköpostitse osoitteeseen customercare@laurie.dk
Pyrimme vastaamaan sinulle 24 tunnin sisällä arkipäivinä. Jos haluat ottaa meihin yhteyttä suomeksi, varaudu pidempään käsittelyaikaan, sillä käsittelemme asiat normaalisti englanniksi.
4. Ilmoita sähköpostissa tilausnumerosi tai liitä viestiin tilausvahvistuksesi.
5. Käsittelemme reklamaation mahdollisimman nopeasti, kun olemme saaneet lähettämäsi kuvat.
Mikäli palautat reklamoitavan tuotteen, pyydämme sinua lähettämään sen seuraavaan osoitteeseen:
COZE AARHUS A/S
Mrk.: LAURIE
Langs Skoven 19
8541 Skødstrup
Denmark
Huom.: Ylläolevaan osoitteeseen ei voi toimittaa paketteja henkilökohtaisesti. Emme myöskään vastaanota paketteja, jotka on lähetetty jälkivaatimuksena tai vastaavana.