Siirry sisältöön

Ostoskori

Ostoskorisi on tyhjä

Yleiset sopimusehdot

Yleiset sopimusehdot

LAURIE.fi:n omistaa ja hallinnoi:
COZE AARHUS A/S 
Langs Skoven 19
8541 Skødstrup

Voit ottaa yhteyttä Laurieen puhelimitse: +45 8745 4000 (englanninkielinen) tai sähköpostitse: customercare@laurie.dk

Pyrimme vastaamaan sinulle 24 tunnin sisällä arkipäivinä. Jos haluat ottaa meihin yhteyttä suomeksi, varaudu pidempään käsittelyaikaan, sillä käsittelemme asiat normaalisti englanniksi.

Nämä sopimusehtoja sovelletaan kaikkiin Laurie.fi:stä tehtyihin, Suomeen toimitettaviin tilauksiin.

Tilaaminen ja maksu

Laurie.fi on auki 24 tuntia päivässä, joten voit tehdä ostoksia lähes milloin vain. Saatamme kuitenkin joskus sulkea verkkokaupan huollon vuoksi. Voit tehdä ostoksia vain verkkokaupan ollessa auki. 

Tilataksesi Laurie.fi:stä, tulee sinun olla täysi-ikäinen ja hallussasi tulee olla hyväksymämme, voimassa oleva maksukortti. Jos olet alle 18-vuotias, tulee sinulla olla huoltajan suostumus ostoksen tekemiseen tai sinun tulee muutoin olla oikeudellisesti oikeutettu. 

Tehdäksesi ostoksen, valitse haluamasi tuotteet ja vie ne ’Ostoskoriin’. Voit muuttaa ja tarkistella ostoskorin sisältöä sekä ostostesi hintaa ostotapahtumaan saakka.

Mahdolliset ylimääräiset maksut, kuten rahtimaksut ja maksukorttimaksut lasketaan ja näytetään ennen maksutapahtumaa. 

Kun olet valmis tilaamaan, klikkaa kohtaa ’Maksu’ ja syötä tilaajan nimi-, osoite-, sähköpostiosoite-ja puhelinnumerotiedot ja valitse haluamasi maksu- ja toimitustapa. 

Voit muuttaa ostoskorin sisältöä siihen hetkeen asti, kunnes vahvistat maksun klikkaamalla kohtaa ’Siirry maksuun’.  Kun vahvistat maksun, tilauksesi välittyy Laurie.fi:lle, jonka jälkeen tilausta ei voi enää muuttaa. 

Sinun on syötettävä voimassa oleva osoite tilauksen toimittamista varten. Laurie.fi:llä on oikeus peruuttaa tilaus ja jättää se toimittamatta, jos osoitetta ei pystytä vahvistaa. 

Maksukorttimaksut

Laurie.fi:ssä voit maksaa seuraavilla korteilla:

Visa
Visa Electron
Maestro
Mastercard

Emme veloita maksua yllä mainituilla korteilla maksamisesta. 

Huom. Hyväksymme vain Tanskassa käyvät maksukortit. 

Maksu veloitetaan tililtäsi, kun tilaus lähetetään Laurien varastolta. Meidän ei ole mahdollista veloittaa tililtäsi suurempaa summaa kuin sen, jonka olet tilaushetkellä hyväksynyt. 

Maksukortilla maksaessa maksu varataan tililtäsi tilauksen käsittelyn ajaksi. Kun tuotteet lähetetään Laurien varastolta, poistetaan katevaraus ja summa veloitetaan tililtäsi. Jos tilauksesi peruutetaan, poistamme katevarauksen. Se, milloin summa näkyy tililläsi, riippuu maksukortin tarjoajasta. 

Turvallinen asiointi 

Ostosten tekeminen Laurie.fi:n kautta on turvallista. Kaikki tietoliikenne on SSL-salattua, joten korttisi tiedot lähetetään salattuina suojatun yhteyden kautta. Tämä takaa 100%:n turvallisen ostotapahtuman. Laurie eikä kukaan muukaan pysty lukemaan tietoja. 

Tilausvahvistus varmistaa tilauksen vastaanottamisen 

Saat meiltä sähköpostitse varmistuksen siitä, että olemme vastaanottaneet tilauksesi ja saat tilausvahvistuksen, kun olemme lähettäneet tuotteet varastoltamme. Huom. Sitova kauppasopimus astuu voimaan vasta sillä hetkellä, kun saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Tilausvahvistus sisältää lähetyksen seurantakoodin, jolla voit seurata lähetetyn paketin kulkua. Tuotteiden esittely verkkosivuillamme ei ole tarjous, vaan pikemminkin kutsu tehdä tarjouspyynnön. 

Palautusetiketin käyttö on maksullista

www.laurie.fi-verkkokaupasta ostetuilla käyttämättömillä tuotteilla on 30 päivän palautusoikeus. Asiakas vastaa palautuskustannuksista itse. Tilauksen arvosta vähennetään automaattisesti 9,95 €, joka vähennetään yhteenlasketusta palautussummasta. 

Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen kokoon, ilmoita tästä palautuslomakkeessa. Kirjoita palautuslomakkeeseen, mihin kokoon haluat vaihtaa. Vaihdamme tuotteen välittömästi kun olemme vastaanottaneet palautuspakettisi. Varaamme oikeuden kokojen loppuunmyyntiin. Tuotteen vaihtaminen eri kokoiseen on maksutonta.

Vastaanotettuasi tuotteen sinulla on oikeus tuotteeseen vain määrittääksesi sen ominaisuudet ja toimivuuden. Tuotteen tulee olla palauttaessa samassa kunnossa, kun vastaanottaessasi sen. 
Käyttääksesi palautusoikeuttasi, on sinun lähetettävä meille selvä ilmoitus tästä halusta 30 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanotosta. Tilausten mukana tulee palautuslomake. Jos liität palautuslomakkeen palautuspakettisi mukaan, ei sinun tarvitse ilmoittaa palautusaikeistasi muulla tavalla.

TÄRKEÄÄ 
Oletamme että lähetät, ilman viivästystä, meille ne tuotteet, joiden oston olet ilmoittanut peruvasi. Sinun tulee lähettää tuotteet takaisin viimeistään 30 vuorokauden kuluttua peruutusilmoituksestasi. 

Palautukset

Jos haluat vaihtaa tuotteen eri väriin tai kokoon, ole hyvä ja palauta ei-toivottu tuote, ja tee uusi tilaus.

Asiakkaana sinä vastaat siitä, että palautettava tuote saapuu verkkokaupalle vahingoittumattomana. Sinun tulee siksi paketoida tuote tavalla, joka varmistaa, ettei tuote vahingoitu kuljetuksen aikana. Pyydä palautusta tehdessäsi kuitti ja säilytä se. Säilytä myös mahdollinen lähetysseurantakoodi.    

Alkuperäispakkauksen puuttuminen saattaa alentaa tuotteen arvoa. Varmistaaksesi, että saat tuotteen täyden arvon takaisin, tulee sinun palauttaa tuote sen alkuperäispakkauksessa ja niin että hintalappuja ja muita merkkejä ei ole poistettu. 

Palautusosoite: 
COZE AARHUS A/S 
LAURIE
Langs Skoven 19
8541 Skødstrup
Denmark

Huom.: Ylläolevaan osoitteeseen ei voi toimittaa paketteja henkilökohtaisesti. Emme myöskään vastaanota paketteja, jotka on lähetetty jälkivaatimuksena tai vastaavana. 

h3>Liitä palautuspakettiin todiste ostosta sekä palautuslomake Liitä palautuspakettiin todiste ostosta, esim. tilausvahvistus tai tilausnumero. 
Palautusten käsittelyaika on lyhyempi, jos mukana on täytetty palautuslomake – Palautuslomake tulee kaikkien tilausten mukana. 

Rahanpalautus

Teemme rahanpalautuksen 30 vuorokauden sisällä siitä, kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautetun tuotteen. Pidätämme oikeuden pidättäytyä rahanpalautuksesta siihen asti, kunnes olemme vastaanottaneet tuotteen. 

Palautettava summa maksetaan aina alkuperäisen tilauksen yhteydessä käytetyllä maksutavalla. Jos maksoit maksukortilla, palautetaan summa samalle maksukortille, jota käytit tilauksen maksuun. 
Huom. Saatat menettää ostosumman kokonaan tai osittain jos tuotteen arvo on heikentynyt seuraavista syistä: 
•    Olet ottanut tuotteen käyttöön
•    Tuote on vahingoittunut sen ollessa hallussasi
•    Olet käsitellyt tuotetta muussakin tarkoituksessa, kun vain määrittääksesi sen ominaisuudet ja toimivuuden
•    Et ole noudattanut palautusoikeuteen liittyviä rajoituksia (esim. olet avannut kiinnitinsinetit, poistanut laput tai palautat sen tyyppisen tuotteen, jota palautusoikeus ei kata)

Valitusoikeus – jos tuotteessa on vikaa

Jos tuotteessa on vikaa, voit saada tuotteen korjattua, vaihdettua uuteen, osittaisen tai kokonaisen hintahyvityksen. Päätämme tilannekohtaisesti mihin näistä vaihtoehdoista päädytään. Voit palauttaa vialliset tuotteet 24 kuukauden sisällä niiden vastaanottamisesta. 

Valitusoikeus koskee alkuperäisvikoja ja vapaudumme takuuvastuusta, mikäli tuotteen huonontuminen tai rikkoutuminen johtuu tavaran vääränlaisesta käytöstä, tapaturmasta tai muista ostajan puolella tapahtuvista seikoista tai jos kyseessä on tuotteelle normaali kuluminen. 

Reklamoinnin ’kohtuullinen’ aikajakso 

Virheen ilmettyä sinun tulee aina reklamoida tuotteesta kohtuullisen ajan kuluessa virheen havaitsemisesta. Suosittelemme että teet ilmoituksen mahdollisimman nopeasti ja viimeistään kaksi (2) kuukautta virheen havaitsemisesta. 

Voit reklamoida viallisen tuotteen ottamalla yhteyttä sähköpostitse: customercare@laurie.dk tai soittamalla numeroon: +45 8745 4000 (englanninkielinen). Pyrimme vastaamaan sinulle 24 tunnin sisällä arkipäivinä. Jos haluat ottaa meihin yhteyttä suomeksi, varaudu pidempään käsittelyaikaan, sillä käsittelemme asiat normaalisti englanniksi.

Jotta voimme käsitellä reklamaatiosi, pyydämme seuraavia asioita: 
1.  Lähetä meille lyhyt, kirjallinen kuvaus vian tai vaurion luonteesta. Ota yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman nopeasti vian havaitsemisen jälkeen.
2.  Todista vika lähettämällä meille 3-5 kuvaa. Vian tai vaurion tulisi näkyä kuvissa selvästi. Varmista myös, että kuvista näkyy koko tuote - sekä edestä että takaa. 
3. Lähetä kuvat ja kuvaus sähköpostitse osoitteeseen customercare@laurie.dk 
Pyrimme vastaamaan sinulle 24 tunnin sisällä arkipäivinä. Jos haluat ottaa meihin yhteyttä suomeksi, varaudu pidempään käsittelyaikaan, sillä käsittelemme asiat normaalisti englanniksi.
4. Ilmoita sähköpostissa tilausnumerosi tai liitä viestiin tilausvahvistuksesi.
5.  Käsittelemme reklamaation mahdollisimman nopeasti, kun olemme saaneet lähettämäsi kuvat. 

Voit lähettää reklamaatiosi meiltä ostetusta tuotteesta osoitteeseen Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Voit valittaa Center for Klageløsning-keskukseen Nævnenes Hus valitusportaalin kautta.


Mikäli palautat reklamoitavan tuotteen, pyydämme sinua lähettämään sen seuraavaan osoitteeseen: 
COZE AARHUS A/S 
Langs Skoven 19

8541 Skødstrup
Denmark

Huom.: Ylläolevaan osoitteeseen ei voi toimittaa paketteja henkilökohtaisesti. Emme myöskään vastaanota paketteja, jotka on lähetetty jälkivaatimuksena tai vastaavana. 

Alennuskoodit (kupongit)

Tarjoamme alennuskoodeja säännöllisesti osana markkinointiamme. Nämä koodit ovat käytettävissä vain rajoitetun ajan ja niihin saatetaan soveltaa erityisiä ehtoja. Koodit voivat olla saatavilla vain tietyille tuotteille tai tuoteluokille. 

Kun käytät alennuskoodin, tulee ostosumman ylittää kupongissa määrätyn vähimmäissumman. Jos ostat alle määrätyn vähimmäissumman, alennuskoodi ei toimi. Jokainen alennuskoodi, jonka haluat käyttää, tulee kirjoittaa oston ohella ennen maksua. Emme voi lisätä alennuskoodeja tilaukseesi jälkikäteen. Voit käyttää vain yhden alennuskoodin/tilaus. 

Alennuskoodit eivät ole henkilökohtaisia ja kuka tahansa kenen hallussa koodi on, voi sen käyttää. Alennuskoodeilla ei ole käteisarvoa eli niitä ei voi lunastaa käteiseksi, luotoksi tai vastaavaksi.

Jos epäilemme petosta tai muuta laitonta toimintaa liittyen alennuskoodien lunastamiseen, on meillä oikeus peruuttaa alennuskoodi sekä ostos, johon alennuskoodia on käytetty, sekä estää pysyvästi asiointisi LauRie.fi

Henkilötiedot

Tilataksesi Laurie.fi:stä, tulee sinun antaa vähintään seuraavat tiedot:

•    Nimi
•    Osoite
•    Sähköpostiosoite
•    Puhelin/Matkapuhelinnumero

Tallennamme yllä mainitut tiedot sekä tiedot siitä, mitä tuotteita olet ostanut viiden (5) vuoden ajan tilauksen hetkisen kirjanpitovuoden lopusta laskettuna. Tämän jälkeen tiedot poistetaan. Tietojen talletus tehdään Tanskan kirjanpitolain §10 mukaan.

Laurie.fi:ssä tapahtuva henkilötietojen keräys noudattaa EU:n tietosuoja-asetusta (GDPR). 

Laurie.fi kerää vierailijoiden tietoja seuraavista lähteistä: 

•    Evästeistä vieraillessasi sivustoillamme, esim. IP-osoitteesi, maa, tarkastamasi sivut, tarkastamasi luokat, kommunikaatio kanssamme, klikkaukset ja haut. 
•    Ostotapahtumista, esim. demografiset tiedot, syöttämäsi sähköpostiosoite, maksutiedot, tilatut tuotteet, tilaustiedot, mahdolliset alennukset, merkit ja aikavälit ostotapahtumien välillä. Tämä sisältää ostotapahtumiin liittyvät sähköpostit, esim. tilausvahvistukset, toimitusvahvistukset ja hyvitysvahvistukset. 
•    Vierailijoiden toiminnasta ja vuorovaikutuksesta kommunikointimme kanssa (sähköposti, posti, puhelut), esim. avausnopeus, klikkausnopeus, viestin lukemiseen käytetty aika, lähettäjän domain, sähköpostiasiakkuuden tyyppi. 
•    Käyttäjiltä, jotka antavat tietoja itsestään, esim. antaessaan tietoja käyttäjäprofiileissa.
•    Kolmansien osapuolten luottoluokitustiedoista.
Keräämme tietoja seuraavista syistä: 
•    Vastuu. Keräämme tietoja täyttääksemme vastuumme asiakkaillemme, esim. ostoksiin, laskutukseen ja asiakaspalveluun liittyen.   
•    Asiakaspalvelu. Keräämme tietoja, jotta voimme tarjota asiakaspalvelua sähköpostitse ja puhelimitse ja vastata asiakkaiden kysymyksiin heidän tilauksiin tai entisisiin tilauksiin liittyen, korjata virheitä ja antaa ohjeita. 
•    Markkinointi. Keräämme tietoja tarjotaksemme inspiraatiota, tuotetarjouksia/palveluita sekä henkilökohtaisia suosituksia verkossa, sähköpostitse, puhelimitse tai kolmasien osapuolten markkinoinnin kautta. 
•    Asiakaskokemus. Keräämme tietoja kehittääksemme asiakkaiden kanssakäymistä Laurie:n kanssa, esim. yksilöllistämällä Laurie.fi –verkkosivuja tai kehittämällä uusia ominaisuuksia, palveluita ja tuotteita. Tähän sisältyy verkkosivujemme ja sen hallinnan ja turvallisuuden hallinnointi, ylläpito ja suojaaminen. Kun vierailet sivustollamme, annat suostumuksesi koottujen tilastotietojen keräämiseen verkkosivujen käytöstä ja ostoista. Keräämme tiedot, jotta voisimme paremmin ymmärtää asiakkaiden mieltymykset. 
•    Petosten ja muiden riskien esto. Keräämme tietoja, ennaltaehkäistäksemme petoksia ja tehdäksemme riskianalyyseja. 
•    Lainsäädäntö. Keräämme tietoja noudattaaksemme voimassaolevaa lainsäädäntöä. 

Profilointi

LAURIE luo yksilölliset asiakasprofiilit kaikista tietolähteistä kerättyihin tietoihin perustuen. Tähän sisältyy esim. vierailijan selauskäyttäytyminen ja ostot sekä itse syöttämät tiedot (esim. suosikeiksi merkatut merkit ja tuotteet). Yhdistämme tiedot ja käsittelemme ne, jotta voimme parantaa asiakaskokemusta tarjoamalla yksilöllistettyjä tarjouksia ja palveluja sekä määritelläksemme viestintämme tiheyden. 

Kerättyjen tietojen säilytysaika

Säilytämme tietoja vain niin pitkään, kuin tarpeellista yllämainittujen tarkoitusten toteuttamiseen tai niin pitkään kuin laki velvoittaa. Kerätyt henkilötiedot poistetaan tämän ajan jälkeen. Laskut säilytetään Tanskan kirjanpitolaita noudattaen ja asiakasklubitietoja säilytetään 36 kuukauden ajan viimeisimmästä toiminnasta laskettuna.   

Muutokset tietosuojakäytäntöömme

Tietosuojaa koskevaa käytäntöämme saattaa olla tarpeellista muuttaa. Ajankohtainen versio käytännöstämme löytyy aina verkkosivuiltamme. Tiedotamme kaikista tärkeistä tietosuojakäytäntöämme koskevista muutoksista, esim. muutoksista tietojen keruun tarkoituksiin, rekisterinpitäjämuutoksista tai muutoksista oikeuksiisi. 

Selaus

Keräämme tietoja aina kun vierailet sivustolla LauRie.fi. Käytämme kerättyjä tietoja käyttäjäkokemuksen kehittämiseen, arvioidaksemme verkkosivujemme yksittäisten elementtien käyttöä sekä markkinointitarkoituksiin. 

Saatat vastaanottaa selaukseesi perustuvia palvelusähköposteja
LAURIE kerää tietoja selauskäyttäytymisesi pohjalta (esim. mitä tuotteita tai tuotekategorioita selaat). Tietojen keräys tapahtuu, jotta voimme tarjota sinulle sopivampia tuotteita ja tarjouksia. Jos esimerkiksi lisäät ostoskoriisi tuotteen, mutta et vie tilausta loppuun, saatat vastaanottaa palvelusähköpostin, jossa muistutamme sinua ostoskorissasi olevista tuotteista. Jos et halua vastaanottaa näitä viestejä, tulee sinun peruuttaa uutiskirjetilauksesi. Voit peruuttaa tilauksen uutiskirjeen loppuosasta löytyvän linkin kautta. 


Analyyttiset työkalut
Käytämme tietojen käsittelyyn erilaisia työkaluja, kuten Google Analytics –ohjelmaa, joka auttaa meitä keräämään tilatotietoja Laurie.fi:n käytöstä ja täten kehittämään käyttäjäkokemuksia.
Tietoja ei luovuteta tai myydä kolmansille osapuolille, ellei tämä tapahdu yrityksen rakenneuudistuksen tai täydellisen tai osittaisen myynnin yhteydessä. Tietojen siirto tällaisessa tilanteessa tapahtuu tietosuojaa koskevaa lainsäädäntöä noudattaen.  

Uutiskirjeet
Kun tilaat uutiskirjeemme, annat hyväksyntäsi Laurie:n sähköpostien vastaanottamiselle. Sähköpostit sisältävät inspiraatiota, yksilöllistettyjä suosituksia ja tarjouksia sekä sisältöä Laurie.fi -verkkosivuilta. Viestit lähetetään kolmannen osapuolen sovelluksen kautta. Uutiskirjeiden lähettämiseen käytetty ohjelma noudattaa EU:n tietosuoja-asetuksen tietosuojavaatimuksia. Käytämme tietoja ostoistasi ja selauksestasi yksilöllistääksemme sinulle lähetettyjä tarjouksia. Voit peruuttaa tilauksesi, milloin tahansa. 

Lähettämämme viestit on yksilöllistetty sinulle sopiviksi tietojesi, tapojesi, selaushistoriasi, ostokäyttäytymisesi ja vuorovaikutuksiesi perusteella.

Varmistaaksemme, että lähettämämme sähköpostit eivät päädy roskapostikansioon, tarkistamme joko vastaanottaja avaa viestit. Käytämme tähän tarkoitukseen kolmannen osapuolen ohjelmaa. 
Klikkaa sähköpostiviestin alaosasta löytyvää linkkiä, jos haluat lopettaa uutiskirjetilauksesi. 

Evästeet
Sinun tulee hyväksyä evästeiden käyttö käyttääksesi Laurie.fi –verkkosivuja. Eväste on pieni, tietokoneelle asennettava tiedosto, jolla seuraamme vierailuasi ja tunnistamme tietokoneesi. Eväste ei ole ohjelma eikä voi sisältää viruksia. 

Lue lisää hyödyntämistämme evästeistä ja evästeiden estämisestä täältä. 

Sopimusrikkomukset
Laurie:lla on oikeus estää tai rajoittaa Laurie.fi –verkkosivujen käyttöä ja tilausten tekemistä, mikäli asiakas ei noudata näissä yleisissä sopimusehdoissa mainittuja velvoitteita. 

Esimerkkejä merkittävistä sopimusrikkomuksista: 
•    Väärien nimi-, osoite-, sähköpostiosoite- tai puhelinnumerotietojen ilmoittaminen
•    Laurie.fi:n, sen asiakkaiden tai työntekijöiden häirintä

Laurie.fi:llä on oikeus rajoittaa tai estää verkkosivujen käyttö tai veloittaa palautuksesta aiheutuneet kustannukset sellaisissa tapauksissa kun Laurie.fi katsoo, että asiakas on väärinkäyttänyt tiliään tai palautusoikeuttaan niin, että Laurielle aiheutuu tai uhkaa aiheutua ylimääräisiä kustannuksia, riskejä tai velvoituksia. Mikäli epäilemme väärinkäyttöä, varaamme oikeuden käyttää aiempia tapahtumia nykyisen tapauksen selvittämiseksi. Laurie.fi:llä on myös oikeus olla käyttämättä aiempia tapauksia ja toimia parhaimpana näkemällään tavalla.

Valitusoikeus
Jos haluat reklamoida tuotteen, otathan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen customercare@laurie.dk tai puhelimitse numeroon +45 8745 4000 (englanninkielinen). Mikäli et ole tyytyväinen tarjoamaamme ratkaisuun, voit tehdä valituksen Euroopan komission verkkovälitteisen riidanratkaisuportaalin kautta osoitteessa https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=FI . Sinun tulee antaa sähköpostiosoitteemme (customercare@laurie.dk), kun teet valituksen. 

Lainsäädäntö ja hallintoalue

Laurie.fi:stä tehdyt ostot ovat Tanskan lainsäädännön alla ja kaikki riidat ratkaistaan tanskalaisissa tuomioistuimissa. 

Pääsyoikeus ja tietojen oikaisu tai poistaminen 
Sinulla on asiakkaana pääsyoikeus sinusta kerättyihin tietoihin (EU:n tietosuoja-asetuksen artiklan 15, 16 ja 17 perustalta). Sinulla on myös EU:n tietosuoja-asetuksen nojalla vastustusoikeus. Päivitämme, muutamme tai poistamme tallennetut henkilötiedot pyynnöstä, ellei lainsäädäntö tätä estä.  

Voimme kieltäytyä toistuvista, ilman oleellista syytä tehdyistä pyynnöistä, joiden täytäntöön tarvitsisimme kohtuuttoman suuria teknisiä toimenpiteitä (esim. uuden ohjelman kehittämistä tai huomattavien muutosten tekemistä olemassa oleviin käytäntöihimme) tai jotka vaikuttaisivat muista henkilöistä kerättyihin tietoihin. 

Laurie.fi:n rekisterinpitäjänä toimii COZE AARHUS A/S.