Palautusoikeus

30 päivän peruutusoikeus

LauRie.fi:stä ostetuilla tuotteilla on 30 päivän peruutusoikeus. Tämä tarkoittaa sitä, että sinulla on 30 vuorokautta aikaa ilmoittaa meille halustasi palauttaa tuote, siitä päivästä lähtien, jona olet vastaanottanut tilauksesi. Jos määräaika sattuu pyhäpäivälle, lauantaille, jouluaatolle tai uudenvuoden aatolle, siirtyy viimeinen ilmoituspäivä seuraavaan arkipäivään.

Vastaanotettuasi tuotteen sinulla on oikeus tuotteeseen vain määrittääksesi sen ominaisuudet ja toimivuuden. Tuotteen tulee olla palauttaessa samassa kunnossa, kun vastaanottaessasi sen. 

Käyttääksesi palautusoikeuttasi, on sinun lähetettävä meille selvä ilmoitus tästä halusta 30 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanotosta. Tilausten mukana tulee palautuslomake. Jos liität palautuslomakkeen palautuspakettisi mukaan, ei sinun tarvitse ilmoittaa palautusaikeistasi muulla tavalla.

TÄRKEÄÄ 
Oletamme että lähetät, ilman viivästystä, meille ne tuotteet, joiden oston olet ilmoittanut peruvasi. Sinun tulee lähettää tuotteet takaisin viimeistään 30 vuorokauden kuluttua peruutusilmoituksestasi. 

Palautukset

Jos haluat vaihtaa tuotteen eri väriin tai kokoon, ole hyvä ja palauta ei-toivottu tuote, ja tee uusi tilaus.

Asiakkaana sinä vastaat siitä, että palautettava tuote saapuu verkkokaupalle vahingoittumattomana. Sinun tulee siksi paketoida tuote tavalla, joka varmistaa, ettei tuote vahingoitu kuljetuksen aikana. Pyydä palautusta tehdessäsi kuitti ja säilytä se. Säilytä myös mahdollinen lähetysseurantakoodi.    

Alkuperäispakkauksen puuttuminen saattaa alentaa tuotteen arvoa. Varmistaaksesi, että saat tuotteen täyden arvon takaisin, tulee sinun palauttaa tuote sen alkuperäispakkauksessa ja niin että hintalappuja ja muita merkkejä ei ole poistettu. 

Asiakkaana vastaat palautuksen toimituskustannuksista. Palautusosoite: 
COZE AARHUS A/S
Mrk. LauRie 

Sindalsvej 33-35

8240 Risskov
Denmark

Huom.: Ylläolevaan osoitteeseen ei voi toimittaa paketteja henkilökohtaisesti. Emme myöskään vastaanota paketteja, jotka on lähetetty jälkivaatimuksena tai vastaavana. 

Liitä palautuspakettiin todiste ostosta sekä palautuslomake 
Liitä palautuspakettiin todiste ostosta, esim. tilausvahvistus tai tilausnumero. 

Palautusten käsittelyaika on lyhyempi, jos mukana on täytetty palautuslomake – Palautuslomake tulee kaikkien tilausten mukana. 

Rahanpalautus
Teemme rahanpalautuksen 30 vuorokauden sisällä siitä, kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautetun tuotteen. Pidätämme oikeuden pidättäytyä rahanpalautuksesta siihen asti, kunnes olemme vastaanottaneet tuotteen. 

Palautettava summa maksetaan aina alkuperäisen tilauksen yhteydessä käytetyllä maksutavalla. Jos maksoit maksukortilla, palautetaan summa samalle maksukortille, jota käytit tilauksen maksuun. 

Huom. Saatat menettää ostosumman kokonaan tai osittain jos tuotteen arvo on heikentynyt seuraavista syistä: 
•    Olet ottanut tuotteen käyttöön
•    Tuote on vahingoittunut sen ollessa hallussasi
•    Olet käsitellyt tuotetta muussakin tarkoituksessa, kun vain määrittääksesi sen ominaisuudet ja toimivuuden
•    Et ole noudattanut palautusoikeuteen liittyviä rajoituksia (esim. olet avannut kiinnitinsinetit, poistanut laput tai palautat sen tyyppisen tuotteen, jota palautusoikeus ei kata)

Valitusoikeus – jos tuotteessa on vikaa

Jos tuotteessa on vikaa, voit saada tuotteen korjattua, vaihdettua uuteen, osittaisen tai kokonaisen hintahyvityksen. Päätämme tilannekohtaisesti mihin näistä vaihtoehdoista päädytään. Voit palauttaa vialliset tuotteet 24 kuukauden sisällä niiden vastaanottamisesta. 

Valitusoikeus koskee alkuperäisvikoja ja vapaudumme takuuvastuusta, mikäli tuotteen huonontuminen tai rikkoutuminen johtuu tavaran vääränlaisesta käytöstä, tapaturmasta tai muista ostajan puolella tapahtuvista seikoista tai jos kyseessä on tuotteelle normaali kuluminen. 

Reklamoinnin ’kohtuullinen’ aikajakso 
Virheen ilmettyä sinun tulee aina reklamoida tuotteesta kohtuullisen ajan kuluessa virheen havaitsemisesta.

Suosittelemme että teet ilmoituksen mahdollisimman nopeasti ja viimeistään kaksi (2) kuukautta virheen havaitsemisesta. 
Voit reklamoida viallisen tuotteen ottamalla yhteyttä sähköpostitse: asiakaspalvelu@laurie.fi tai soittamalla numeroon: +45 8745 4000 (englanninkielinen). Pyrimme vastaamaan sinulle 24 tunnin sisällä arkipäivinä. Jos haluat ottaa meihin yhteyttä suomeksi, varaudu pidempään käsittelyaikaan, sillä käsittelemme asiat normaalisti englanniksi.

Jotta voimme käsitellä reklamaatiosi, pyydämme seuraavia asioita: 
1.  Lähetä meille lyhyt, kirjallinen kuvaus vian tai vaurion luonteesta. Ota yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman nopeasti vian havaitsemisen jälkeen.
2.  Todista vika lähettämällä meille 3-5 kuvaa. Vian tai vaurion tulisi näkyä kuvissa selvästi. Varmista myös, että kuvista näkyy koko tuote - sekä edestä että takaa. 
3. Lähetä kuvat ja kuvaus sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@laurie.fi
Pyrimme vastaamaan sinulle 24 tunnin sisällä arkipäivinä. Jos haluat ottaa meihin yhteyttä suomeksi, varaudu pidempään käsittelyaikaan, sillä käsittelemme asiat normaalisti englanniksi.
4. Ilmoita sähköpostissa tilausnumerosi tai liitä viestiin tilausvahvistuksesi.
5.  Käsittelemme reklamaation mahdollisimman nopeasti, kun olemme saaneet lähettämäsi kuvat. 

Mikäli palautat reklamoitavan tuotteen, pyydämme sinua lähettämään sen seuraavaan osoitteeseen: 
COZE AARHUS A/S
Mrk. LauRie 

Sindalsvej 33-35

8240 Risskov
Denmark

Huom.: Ylläolevaan osoitteeseen ei voi toimittaa paketteja henkilökohtaisesti. Emme myöskään vastaanota paketteja, jotka on lähetetty jälkivaatimuksena tai vastaavana.